احتمال بارش برف و باران شدید در ۸ استان

احتمال بارش برف و باران شدید در ۸ استان

آفتاب‌‌نیوز :

بابک محمودی اظهار داشت: براثر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر مخاطره رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات احتمال بارش برف تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در ۸ استان کشور به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی افزود: بر همین اساس از امروز جمعه استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی این مخاطره پیش‌بینی می‌شود.

 محمودی اظهار کرد: روز شنبه نیز استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات و دامنه در شمال استان‌های سمنان، تهران و البرز این پدیده پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل نمایند.

احتمال بارش برف و باران شدید در ۸ استان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال بارش برف و باران شدید در ۸ استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال بارش برف و باران شدید در ۸ استان"، کلیک کنید.