ابراز همبستگی نخست وزیر عراق با ایران در پی شهادت رییس جمهور

ابراز همبستگی نخست وزیر عراق با ایران در پی شهادت رییس جمهور

نخست وزیر عراق در جلسه کابینه این کشور با دولت و ملت ایران به مناسبت شهادت رییس جمهور و هییت همراه وی ابراز همبستگی کرد.

به گزارش دانش نامه، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در جلسه امروز سه شنبه دولت بر همبستگی دولت و ملت این کشور با ملت و رهبری ایران به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هییت همراه وی تاکید کرد.

به نقل از صابرین نیوز، السودانی فقدان رییس جمهور ایران را ضایعه ای بزرگ توصیف کرد و گفت آیت الله رییسی صلح طلب و دوستدار تلاش و همکاری بود.

بالگرد حامل رییس جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و رییس جمهور و هیات همراه وی به شهادت رسیدند.

پایان خبر دانش نامه

ابراز همبستگی نخست وزیر عراق با ایران در پی شهادت رییس جمهور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابراز همبستگی نخست وزیر عراق با ایران در پی شهادت رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابراز همبستگی نخست وزیر عراق با ایران در پی شهادت رییس جمهور"، کلیک کنید.