آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده باش 500 آتش نشان برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با دانش نامه درباره تمهیدات آتش نشانی تهران برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت:آتش نشانان شهر تهران همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در 70 نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر می شوند و علاوه بر آن 138 ایستگاه آتش نشانی پایتخت در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در آماده باش کامل قرار دارند.  

وی با بیان اینکه آتش نشانان به همراه تجهیزات، موتورسیکلت ها و خودروهای عملیاتی در اطراف محل برگزاری مراسم مستقر شده و تامین ایمنی این مراسم را به صورت همه جانبه برعهده می گیرند، گفت: 500 نفر آتش نشان به همراه 210 دستگاه انواع خودروهای عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت های آتش نشانی در 70 نقطه از جمله درهای ورودی حرم مطهر، پارکینگ ها، صحن ها، شبستان ها، بزرگراه ها و خیابان های منتهی به حرم امام خمینی(ره)، عوارضی تهران-قم و… مستقر می شوند و تامین ایمنی مراسم را برعهده خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی از شامگاه امروز یکشنبه، 13 خرداد در نقاط از پیش تعیین شده مستقر می شوند و استقرار آنان تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در معابر ادامه خواهد داشت. همچنین علاوه بر استقرارها مدیران عملیاتی نیز در طول برگزاری مراسم، با خودروهای خود به صورت گشت زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید خواهند کرد.

ملکی همچنین به شهروندان توصیه کرد که در حین حضور در مراسم اگر با وقوع حادثه مواجه شدند، حتما نکات ایمنی را مد نظر قرار داده و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، ضمن حفظ خونسردی سریعا مراتب را به سامانه 125 اطلاع داده یا به آتش نشانان مستقر در محل مراجعه کنند.

پایان خبر دانش نامه

آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش 500 آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران"، کلیک کنید.