آغاز پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار شهر تهران – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آغاز پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار شهر تهران - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) معاونت رفاه و مشارکت های اجتماعی، پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخودار تهرانی را آغاز کرد.

در این پویش که تا ابتدای دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی مناطق 22 گانه، مجمع خیرین، گروه های جهادی، بنگاه های اقتصادی و… با همراهی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، جلب مشارکت برای تهیه جهیزیه زوج های کم برخوردار شهر تهران صورت می گیرد.

پس از پایان این پویش، در اواخر سال جاری طی مراسم ویژه ای، این جهیزیه ها به زوج های کم برخوردار شهر تهران اهدا می شود.

گفتنی است در مراسم مشابهی که به همین منظور در سال گذشته برگزار شد، بیش از 400 جهیزیه به زوج های کم برخوردار تهران اهدا گردید.

آغاز پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار شهر تهران – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار شهر تهران – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز پویش تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار شهر تهران – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.