آغاز رقابت فرنگی کاران فرنگی در روز دهم و امیدواری به کسب مدال – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آغاز رقابت فرنگی کاران فرنگی در روز دهم و امیدواری به کسب مدال - خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دانش نامه، روز دوشنبه پانزدهم مردادماه دهمین روز از بازیهای المپیک پاریس در حالی برای کاروان ایران آغاز می شود که با شروع مسابقات کشتی می توان به روزهای بهتر و روشن شدن چراغ کسب مدال امیدوار شد.

در این روز دو نماینده ایران در اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف رقبای خود می روند.

مهدی محسن نژاد وزن ۶۰ کیلوگرم بعد از قرعه استراحت از ساعت ۱۶:۳۰ محسن نژاد در مبارزه نخست به مصاف فرگات از الجزایر می رود.

امین میرزازاده هم در وزن ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۶:۳۰ در اولین دیدار خود برابر آدام کون آمریکایی قرار خواهد گرفت.

کاروان ورزش ایران تا به امروز هرچند در برخی رشته ها موفقیت های خوب یا نسبی هم داشته است اما همچنان موفق به کسب مدال نشده است.

آغاز رقابت فرنگی کاران فرنگی در روز دهم و امیدواری به کسب مدال – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز رقابت فرنگی کاران فرنگی در روز دهم و امیدواری به کسب مدال – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز رقابت فرنگی کاران فرنگی در روز دهم و امیدواری به کسب مدال – خبرگزاری دانش نامه | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.