قضاوت 2 داور ایرانی در جام جهانی قطر

قضاوت 2 داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری دانش نامه، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین المللی کشورمان که پیش از این در جام های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

258 258

قضاوت 2 داور ایرانی در جام جهانی قطر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قضاوت 2 داور ایرانی در جام جهانی قطر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قضاوت 2 داور ایرانی در جام جهانی قطر"، کلیک کنید.